Sabtu, 19 Januari 2013

cerita pemanchal suba

taun 1993 aku di ada ka indai aku ba hospital miri kena ke 28 julai 1993 . pengada aku mujur ngau meruan ndai cacat tauka timpang pendiau terima kasih tuhan. maya aku angkat besai nang sigi maya manchal maya umur 4 taun . abis pantai ba kampung api ba lutong ,miri alai ku bemain. ngau orang begiga ke gerama, ngau nginti ikan belukang. maya umur masuk gai 5 taun udu ndar aku enggau orang begiga ke botol ngau tin ke dijual bulih ga 50 sen  bisi ga kena meli roti ba kedai. maya tu aku di anjung ngagai tadika mission ba siti gereja ba lutong . amt rindu ga bsekula ba dia. terubah ea nda nmu pgawa orang sekula. bekal ndai mai , nasib bala kawan mai makai roti ke di bai sida ea. maya tadika tu mu mat nguntik indu sekelas nyau bepalu enggau botol ai dalam pjero ke kena kami pulai berundang,.hahaha nyau nda tan ank jiran kami nya di palu enggau botol ai ku kering nyabak tudah.. lucu mat,.plai ari skula alu jampat2 muka baju sekula nukar ngau baju sampang ke bechura biru ke di kumbai ku baju robin hood. nda cecamang  alu beguai belanda nuju ke tasik baru meda org nyala ikan,. alit ati meda orang besai tuai ulih nyemerai sungai ba semak nanga pantai dia, nma gi deh laban ka nitih magang pegawa orang. alu lah aku begadai2 negah ai umbas ya penalam. skali trindik ke  tunggul. enda nmu takut  mya tu majak aku nyinkang ke kaki nda mukai-mukai lalu terindik ke ai dalam aku ngujung ke aku lemas luput nda nmu utai. nasib seduai bakih ke nyala tadi meda jari aku tenggelam pansut. nyau enda nmu diri tudah aku dah di bai orang ngagai tebing laban ke luput. alu nmu jera mimit aja aku nya tu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan